torsdag 26 juli 2012

Puss på er

Nu ska jag sova, fast jag vill inte egentligen. De senaste kvällarna har jag varit så himla pigg, så har inte kunnat sova alls bra! Men, men.

Men jaa, annars har jag träffat kompisar nu på eftermiddagen och kvällen. Vid fyra tiden stack jag och Nicole ner till stranden för att träffa lite folk, och vi typ bara badade och så. Sen så stack alla förutom jag, Nicole och Linus, och då träffade vi även på Hanna som hängde med oss resten av kvällen. Hade det jättekul och mysigt iaf!

Och annars så sticker ju jag till Norge imorgon! Med Nicole och hennes pappa, så ska vi träffa hennes mamma som jobbar där lite då och då. Ska bli skojsigt! Vi får väl se hur mycket bloggning det blir då, men ska försöka!

Aja, men kramkram, ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar